כלי ניתוח דיגיטליים בתכנון קמפיין שיווקי - Think Insights 2012 | |
311 views | 1,032,177 followers |
4 Likes | 0 Dislikes |
Science & Technology | Upload TimePublished on 18 Jun 2012 |
צוות האנליסטים של Google ישראל מציג כלים דיגיטליים חינמיים, המסייעים בתהליך תכנון וניתוח קמפיין שיווקי. הכלים שהוצגו כוללים את: Adwords - Keyword tool, DoubleClick Adplanner, Related Searches, Google Analytics.
ירון מרקוביץ', מנהל סוכנויות בGoogle ישראל מציג את מחקר אפקטיביות המדיות שנערך בקמפיין הבנקאות ההיברידית של מזרחי טפחות על ידי חברת המחקר שילוב-מילוורד בראון, והשלכות הממצאים על האפקטיביות של פרסום ב-YouTube כהשלמה לקמפיין טלוויזיה
ירון מרקוביץ', מנהל סוכנויות בGoogle ישראל מציג את מחקר אפקטיביות המדיות שנערך בקמפיין הבנקאות ההיברידית של מזרחי טפחות על ידי חברת המחקר שילוב-מילוורד בראון, והשלכות הממצאים על האפקטיביות של פרסום ב-YouTube כהשלמה לקמפיין טלוויזיה
No comments:
Post a Comment